joi, 10 martie 2011

O poveste cu o musca...nazdravana

Ooo da…deci…era o dimineatza frumoasa si luminoaasa..ma trezesc eu..ma duc ma spal pe dinti..ma intorc in camera sa mai lenevesc un pic prin pat ca doar de aia e vacantza nu? stau eu ce stau…si o aud….era chiiaar acolo..bazaind din toate puterile prin camera mea….ce era? O MUSCA! si cu totii stiti cat urasc eu tot ce zboara! ( mai putin pasarile )…mda…am inercat sa o prind dar..era smechera..asa ca am lasat-o in pace…sperand ca ii va veni ingenioasa idee sa iasa singura….asta se intampla acum doua zile…si va vine sa credeti sau nu..dar musca tot la mine in camera e…ca la hotel…se simte bine..si se tot izbeste de geamu meu..ceea ce ma enerveaza la culme pt ca stand la lap o aud cum da cu tzeasta de geam si dupa aluneca usor in jos pe geam :| …of doamne…dar..am inceput sa ne intelegem:)) mda noroc ca noaptea e linistita….cred..sper….doamne  asa de enervant sau ii auzi aripioarele alea mici si scarboase izbinduse de geam..yeaak! mrg…o sa scap eu de ea cumva…si poate o sa isi dea si ea seama ca nu pooate iesi PRIN geam…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu