sâmbătă, 2 iulie 2011

Review #5 , Bulgaria , hotel Iberostar [Sunny Beach]

Am petrecut pastele impreuna cu familia la acest hotel si va voi spune asa per total lucrurile bune si rele. O sa incep cu cele rele intrucat sunt f putine...


Rele:

-Hotelul nu este pe plaja, ci se trece pe un podet de lemn cam saracacios (aveti grija la picioare sa nu nimeriti in vreun cui). Dar plaja este f mare si mult mai frumoasa ca la noi. Intrarea in mare este liiina iar apa este limpede.
-Pe timpul zilei te cam plictiseai cel putin acum in extrasezon, deoarece muzica nu puneau ca sa ai ce asculta, si afara la mese cat puteai sa stai si sa bei??
-Erau cam putine mese si scaune pentru cat de mare este hotelul si pentru cat de multa lume e adica la masa cel putin umblam cam 10 min sa gasim o masa sau chiar trebuia sa o ochim pe cea la care termina de mancat cel mai repede si sa stam pe langa ea ca sa avem unde sta...
-Ideea cu locul amenajat cu nisip la un metru de piscina este foarte proasta chiar si in extrasezon deoarece copiii care se joaka acolo in nisip o sa mai nimereasca si prin piscina. Din acest motiv curatau piscina cu un aspirator special in fiecare seara pentru ca era pliiiin de nisip deci imaginati-va ce este acolo vara cand e aglomerat si nu sunt nici dusuri ca sa se spele plodu dupa ce iese de la nisip deci ce face? cu tot cu nisip se arunca in piscina nu? ca nu cred eu ca mamika il duce pana in camera sa il spele si mai apoi vine inapoi la pisicina: | si nu numai piscina se umple de nisip ci si astfaltul din jur asa ca aveti grija pe unde calcati; )
-Sucuri prea putine si proaste. De cele de la dozator sa nu va atingeti deoarece sunt apa chioara si iti fac si greatza. Daca vreti suc cereti Nonalcoolic cokteil ca e mai bun ala makar are gust. Sucurile acidulate de la dozator sunt si ele proaste deoarece sunt ffffffffffffffffffff acidulate si nu au niciun gust.
-Prea multi tarani romani!
-Parcarea este cu plata desi este a hotelului ceea ce mi se pare absurd si este si destul de inghesuita. Noi am fost nevoiti sa o tinem in strada iar altii au fost directionati catre o parcare de la alt hotel care nu era deschis dar la care statea un tigan care cred ca era tot de la Iberostar si cerea bani de parcare deci...
Cam atat cu lucrurile rele.


BUNE:

-In camera se facea zilnic curat totu schimbat (prosoape asternut fete de perne etc). In fiecare zi ne surprindeau cu cate o forma facuta din prosoape pe pat (lebede, flori, camasa cu cravata, barcutza etc) ceea ce ne-a facut o mare placere.
-Staful ffff prietenos si tot timpul la dispozitia noastra. Nu se uitau urat daca stateai cu picioarele pe masa (ca romanii asta faceau) sau daca scuipai seminte pe jos (ca asta faceau).
-Camerele SUUUUUPER mari deci cand am intrat in camera aia am ramas masca... In camera standard patul copilului este spearat de o nisa de cel dublu al parintilor ca acesta sa nu vada ce se intampla acolo: >... f inteligent. bravo lor.
-Mancarea fff buna nu am avut nicio problema. pe toate gusturilor salatele sunt extraordinare iar inghetata nu trebuie sa o ratati deoarece inghetata atat de buna ca aia nu am mai mankat in viatza mea...
-Echipa de animatie toata ziua incercau sa distreze lumea chiar daca nu prea le reusea deoarece romanii nu prea le au cu astea. Seara la 8 era discoteca pentru copii iar la 9 era spectacolul pentru adulti dar nu era cine stie ce se proateau si ei pe scena dar macar se chinuiau. Adica in ultima zi cand mai ramasesem doar noi si inka vreo cateva familii (echipa de animatie era mai numeroasa decat noi) ei tot au facut spectacol si si-au batut capul ca noi sa nu ne plictisim ceea ce nu cred ca o sa se intample vreodata la noi... Adica totusi iti ia timp si chef si energie sa faci acele spectacole si ei s-au straduit BRAVO LOR!!!
-Hotelul ffff curat nu am vazut o pata pe jos sau ceva de genu... Bine in camera era una dar era facuta de mine: D
-Pentru fete: barmanii si cei de la animatie erau ffff draguutzi cred ca au fost alesi speciali deoarece nu imi puteam lua ochii de la ei.
-Cei de la animatie sunt fff prietenosi si educati intrucat intr-o seara noi jucam remi si a venit Vladimir (de la animatie) si ne-a intrebat: Pot sa stau jos? Imi permiteti? NU va deranjez vreau doar sa privesc sa invat si eu cum se joaka. Si l-am lasat si i-am si explikat si la sfarsit ne-a multumit si l-am intrebat despre statiunea Duni si a zis ca este f frumos si ca merita vazut si ne-a mai reomandat si nijte munti ff frumosi si ne-a zis sa nu ne aruncam niciodata la muntii mari la care se duce toata lumea deoarece cei mici au mult mai multe de aratat. Adica stiu cum sa isi promoveze tara, stiu cum sa iti atraga atentia si stiu ce sa zica atunci cand deschid gura.
-la receptie au niste bomboane extraordinat de bune sa nu le ratati!
-Internetul este 3 leva jumate de ora sau 5 leva o ora adika 10 lei ora sau 6 le jumatate de ora.
Mi-a placut foarte mult acest hotel. Pot spune ca daca ar fi fost pe plaja si ar fi avut putin mai multa mancare ar fi putut fi fara nicio problema de 5 stele. Spre deosebire de noi, ei stiu cum sa isi promoveze tara, cum sa o prezinte intr-un mod placut ceea ce noi nu facem niciodata...
Ei ne fac oferte la hoteluri mari luxooase frumoase cu piscine de te saturi si ai nostri ne zic ca s-a deschis telegondola de la mamaia mai devreme: | ca mult imi pasa mie de cabinuta aia care acusi cade. Adica lor le pasa de ce cred ceilalti despre tara lor si daca cineva zice ceva raw incearca sa rezolve ca mai apoi sa zica de bine... Ei au ditamai litoralul si arata tot perfect si noi avem 100 de km si arata oribil... Dar ce sa mai zic

Va recomand acest hotel deoarece este ff bun si nu ne-a suparat cu absoult nimic este un hotel la care nu ne-am enervat cu nimic... sunt ff pretentioasa si nu ma multumesc cu putin dar acest hotel chiar mi-a palcut: X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu