luni, 14 martie 2011

Iubilici :x

Da , ati ghicit , este vorba despre Dragoste , iar , ca in multe din postarile mele.DAR de data asta , sunt si eu implicata! De data asta , nu pot sa scriu: Da..asta e..asa e cand nu ai noroc...dar o sa vina si ziua mea..Nu nu pot! De ce? Pentru ca a venit !! Cum s-a intamplat?

S-au vazut , s-au placut , au iesit , s-au luat si asta a fost povestea lor :x...NUU nu a fost deloc asa.
M-a vazut , m-a placut , nu l-am vazut , l-am observat mai tarziu , dupa ce nu stiu cum am reusit de am dat de facebookul lui , sau el a dat de al meu , in fine detaliu neimportant.
Am reusit sa ne luam idul de messenger.Si am inceput sa vorbim pe mess..Si am vorbit

Si am vorbit

Si iar am vorbit.

Si am tooot vorbit.

Si curand , ffff curand , ciudat de curand , mi-am dat seama ca am dat FIX peste omul de care aveam nevoie.Persoana pe care o cautam de destula vreme , cea care nu avea sa ma dezamageasca asa cum multi au facut-o , care avea sa fie acolo pentru mine cand am nevoie si care nu spune NU . Care imi face toate mofturile , care imi indeplinste toate dorintele , care are grija sa fiu sanatoasa , chair daca uneori nu poate face mai mult decat sa stea langa mine si sa imi zica ca o sa fiu bine si ca e acolo pentru mine , asta e tot ce imi trebuie.

M-am trezit deodata , cu un om langa mine , care tine la mine si la care tin , caruia ii e dor de mine cand nu sunt prin preajma , de care imi e dor cand nu e in preajma , care ma simte cand am ceva , si pe care il simt cand are ceva,

E persoana care , atunci cand am ceva...nu am nici cea mai mica sansa sa ii ascund.NU se poate este imposibil.Ma simte imediat oricat as incerca sa ma prefac si uneori pot fi o actrita destul de buna .

Poate ca nu isi da seama cat de muuult inseamna pentru mine , dar cred ca realizeaza. Te uiti asa in ochii lui si te intrebi  , cum sa nu tii ma la el?! CUUM ca e imposibil..

Este persoana pe care ma pot baza zi si noaptea , care nu face crize isterice daca il sun la 3 dimineata si ii spun: Buna..nu am somn..ce faci?! Nu nu se crizeaza , ba chiar sta si vorbeste cu mine si imi mai da si sfaturi care , normal , ma fac sa ma simt mai bine.

Nu trebuie sa ii spun ca am ceva ca sa isi dea seama , nu trebuie sa ii explic ca sa inteleaga , nu trebuie sa ii arat ca sa vada , nu trebuie sa il intreb ca sa raspunda..etc etc etc

Ar fi foarte multe de zis , povestea noastra nu a fost tocmai love at first sight , poate din partea lui da , dar la mine nu.Il vedeam desigur , suntem in acelasi liceu , dar nu VEDEAM cu adevarat pana cand nu am inceput sa vorbim calumea. A trebuit sa il descopar incetul cu incetul , desi cred ca el o facuse demult.

Da , nu are 1.80 ( multumesc doamne ) nu e blond cu ochi albastrii  SI CE?
Da , nu apare prin reviste DA NORMAL NU E GAY!
Da , nu e campion la toate sporturile posibile SI CE?
Da , nu are intotdeauna minute nationale EI CE SA ITI POVESTESC!
Da , nu e mister popularitate PFF MA LASI?!
Da , nu e perfect..DAR E AL MEU MAAA!!!

Si poti sa tipi , ca nu aud.
Si poti sa comentezi , ca nu-mi pasa.
Si poti sa te oftici , ma simt mai bine!
Si poti sa urlii , ca ma doare undeva!
Si poti sa ma barfesti , ca nu ma intereseaza!
De ce? Pentru ca ce am eu , tu nu o sa ai niciodata!!

Ce sa mai zic...cam atat momentan.Daca o sa mai fie ceva de zis , o sa revin

Ps: FALL in LOVE....it's worthed...dar aveti grija sa fiti atenti si sa vedeti cand merita sa pui suflet si cand nu..pentru ca nu intotdeauna merita ...dar poate aveti noroc!

TE IUBESC! Je T'aime ! I love you! Te AMO/QUIERO! ICH LIEBEN DICH! etc etc

Un comentariu: