miercuri, 21 ianuarie 2015

Draga mea prietena

Draga mea prietena,

Ma mai tii minte?Probabil ca nu.Poate doar din amintiri, din franturi de imagini ramase in memoria ta in mod accidental. Dar eu te mai tin minte, si inca foarte bine.Imi lipsesti in fiecare zi.Imi lipseste fiecare secunda petrecuta cu tine; zilele in care ne vedeam pentru jumatate de ora, dar in care ne povesteam atat de multe.Sambetele petrecute in mall ca doua copile care nu stiau pe unde sa se mai plimbe si ce sa mai faca impreuna.Orele petrecute visand cu ochii deschisi la viitor, impartasindu-ne visele legate de eventuala noastra plecare in strainatate si viata pe care am dori sa o avem.Ce vremuri frumoase...Mai tii minte cum ne spuneam mereu ca nu ne va desparti nimic?Cum o sa tinem mereu legatura, orice s-ar intampla si oriunde am fi?Si chiar asa a fost pentru o buna perioada, pana intr-o zi.O zi in care tu ai inceput sa te indepartezi, iar eu sa obosesc sa rezerv ore in agenda ta.
Am incetat sa te mai caut.
Am incetat sa mai fac programari intr-un program in care nu se stie niciodata daca conteaza cu adevarat rezervarea mea, avand in vedere ca aceasta depinde mai mult de dispozitia in care esti tu, draga mea prietena.
Am incetat sa mai cred in cele cateva cuvinte aruncate in graba pe o retea de socializare.
Am incetat sa imi mai hranesc iluziile cum ca iti este dor de mine, asa ocupata cum esti.Daca mi-ai duce lipsa, m-ai cauta.Da, si eu as putea sa te caut...Dar draga mea prietena, am tot facut-o...
Am incetat sa mai intreb lumea de tine, pentru ca am observat ca raspunsul lor este comun : "Nu stiu...".
Am incetat sa ma mai gandesc la toate momentele petrecute impreuna, pentru ca am ajuns la concluzia ca nu fac altceva decat sa imi ocup timpul si mintea cu ceva ce imi face mai mult rau decat bine.
Am incetat sa ma mai intreb de ce o preferi pe ea si nu pe mine.Si mai ales, de ce ar trebui sa preferi pe una din noi?
Si totusi, imi este dor.Si totusi, as vrea sa te vad iar, macar intamplator; dar ma gandesc ca poate nu te-as mai recunoaste.Imi pun des intrebarea "De ce tu nu ai impartasit lucruri cu mine, asa cum eu am facut cu tine?"De ce te vedeam trista, iar tu nu imi spuneai nimic?Poate nu imi spuneai mie...
Draga mea prietena, imi este dor si nu trece zi fara sa ma gandesc la tine.Nu trece zi in care sa nu ma intreb de ce eu imi pot face timp, iar tu nu.

Dar am inteles intr-un final: nu sunt pe lista de prioritati, asa ca am incetat sa ma mai intreb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu