joi, 10 martie 2011

LoVe

Ehhh…..in lumea asta peste tot vezi scris acest cuvant…sau il auzi…Este un sentiment extraordinar , defapt consider ca este cel mai frumos , dar nu intotdeauna ne indragostim de cine trebuie…Unii zic ca pentru fiecare persoana exista o alta care este menita sa o completeze…Eu sincer nu cred in chestia asta:| Ce faci daca sa zicem acea persoana  traieste in mijlokul salbaticiei? ce faci? te duci pana acolo si ii spui cat il iubesti? Sa fim seriosi…Poate nu cred in lucrul asta..dar un lucru stiu sigur: Trebuie sa ne acceptam partenerul si cu bune si cu rele..dar si el trebuie sa faca la fel..trebuie sa te ajute cand ai nevoie sa vorbeasca cu tine sa fi pentru el un lucru foarte valoros poate cel mai de valoare…dar , pana acum…nu am trecut prin asta…am intalnit multe persoane..dar niciuna potrivita..desi am dat de una care am crezut ca e perfecta…era asa de dragutz si de ..perfect..nu poate fi explikat in cuvinte…dar pana la urma..nu a fost ce as fi vrut sa fie…si era asa de aproape..si mi-a parut raw…si akm imi pare…dar..pana la urma asa e viatza nu? trebuie sa invatam sa trecem peste astfel de momente…e usor sa dai sfaturi…dar sa le pui in practica este cateodata aproape imposibil…Am ajuns la concluzia ca in viatza dragostea nu e totul cum zice toata lumea…mai sunt si alte lucuri frumoase precum: sa ai prieteni buni cu care sa te distrezi , mersul la shopping , muzica , dansul , pictura etc etc etc…Pana acum credeam ca fara dragoste nu se poate face nimic..dar se poate…chiar se poate…e mai greu ce-i drept..dar nu imposibil..Normal ca este mai frumos sa faci lucrurile ce iti plac cu persoana pe care o iubesti f mult..dar nu stiu daca aceasta persoana exista sau va exista…dar cu sigurantza ar fi putut exista…
Ai crezut vreodata ca ai dat de persoana perfecta? Una care te  intelege care este acolo pentru tine cand iti este greu care nu se supara daca ii dai un sfat sau cand ii reprosezi ceva…care asculta aceeasi muzica cu tine chiar daca nu suporta acel gen de muzica…care are aceleasi hobbyuri cu tn…Eu am crezut asta…dar..cand in sfarsit credeam ca totul se va lumina si pt mine…s-a dus…si acum nu mai cred in nimic…nu imi mai pasa de nimic..dar imi pasa inca de prietenii mei pe care ii ador:X
Un sfat: INDRAGOSTITI-VA!! dar aveti grija de cine si cat de mult;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu