sâmbătă, 2 iulie 2011

Review #4 Turcia , hotel Delphin Botanik [ Alanya]

Am fost si noi in Turcia, deoarece ne place foarte mult aceasta tara deoarece ar tot ce avem noi nevoie. Am fost in perioada 15-26 iunie si chiar si in aceasta perioada a fost foarte caaaald (46 de grade). Deoarece este o fosta gradina botanica, aerul este repirabil si iti permite sa stai afara chiar si la 46 de grade. O sa va impart parerea mea in doua cateogorii; BUNE si RELE... Incep cu relele pentru ca sunt putine:


RELE:

-pfff... greu de gasit ceva rau la hotelul asta... camera a fost cam inghesuita dar pana la urma nu stai in camera dar cum eu sunt pretentioasa mi-ar fi placut o camera mai mare unde sa ma pot dezlantui ca sa zic asa:))...

-Cameristele se trezeau sa faca curat exact la ora la care unii oameni dormeau (in prima zi si noi deoarece am venit cu masina si eram foarte obositi) ceea ce nu era chiar placut.

-Marea cu pietre dar exista un ponton care te ducea exact unde trebuie, cu o scara pe care coborai iar pe ponton niste saltelute si fotolii pe care puteai sa stai si sa admiri marea.
-cam atat: |


BUNE:

-Serviciile f bune stafful foarte politicos si respectuos cu clientii. Nu se uitau urat orice ai fi facut si credeti-ma ca rusii faceau muulte.

-Intr-o seara au facut o maaare petrecere cu un tort uriias pentru toata lumea. O parte din staf a fost strans pe o platforma de la piscina si de acolo pe muzica s-au aruncat pe rand in apa. A fost ca un fel de multumire pentru munca lor ceea ce mi s-a parut a fi foarte frumos si chiar au meritat acest lucru deoarece nu stateau locului ziua munceau incontinuu... Tot in seara aceea au pregatit si un spectacol pe care nu il voi uita niciodata. O dansatoare profesionsita din buric, cascadorii, magie, contorsionisti EXTRAORDINAR!!!

-Mancarea ffffffffffff bune si mult prea multa. Acolo si cel mai pretentios om de pe planeta gaseste de mancare si inca f mult. Daca va ingrasati repede nu va recomand deoarece o data ce va apucati de mancat credeti-ma nu va mai opriti deoarece totul arata mult prea bine ca sa refuzi.

-Sucurile de la dozator ffffff buune extraordinare chiar.

-Piscinele maaari curate luna si clare cum nu s-a mai vazut. Staful stia cum sa aiba grija de ele.

-Exista si o discoteca la care sincer nu am fost dar despre care am auzit ca este super. Am intrat intr-o seara sa vad cum arata dar nu am stat si este chiar superba cu luminitite colorate peste tot! Pur si simplu iti atrag atentia.

-Baruri peste tot cu niste cokteiluri extraordinare aranjate intr-un fel in care nu am mai vazut pana acum. Intr-o seara, la o terasa din incinta hotelului la care seara era numai bine de stat, ne-a adus o bautura de bun venit facuta intr-o nuca de cocos gaurita, iar in acele gauri erau paie din care bea toata lumea intrucat erau pentru fiecare persoana de la masa. DELICIOS...

-Echipa de animatie foarte dragutza si muncitoare toata ziua ii vedeai ca se agita pentru ca seara sa ne prezinte ceva frumos!

-Ziua la pisicina se faceau diferite jocuri pentru copii si adulti (darts, jokuri cu mingea, coarda, dans pe muzika, jokul cu scaunele etc). Pe la ora 11 parca sau 10 nu mai stiu exact venea o fata rusoaica si facea cu doamnele gimnastica in apa, Am fost si eu si am avut febra musculara toata vacanta dar a meritat: X

-La 12 exhipa de animatie venea pe platforma din mijlokul piscinei principale care era extraordinar de mare si puneau muzika si ne invitau la dans deoarece hotelul avea dans propriu pe o melodie (Que si que no). Si toata lumea se strangea pe marginea piscinei si dansa era foarte frumos: X

-veneau la tine si te intrebau daca totul este in regula daca te simti bine sau daca doresti ceva ceea ce mi s-a parut un gets frumos faptul ca se intereseaza si ca le pasa de cum te simti lucru care la noi nu se intampla nici daca ii dai spaga: |

-Intre mese faceau cartofi copti si iti puteai pune cascaval peste sau smantana era absolut delicios: X cartofii acolo pareau mult mai buni ca aici: X

-Inghetata f buna, nu la fel ca cea de la bulgari cei drept dar BUNA: X nu te puteai satura iti puneai singur in cornet atat cat voiai: X

-langa pisicina de relaxare de langa cladirea unde este si restaurantul, era un mic bar unde aduceau tot timpul torturi de toate felurile extraordinar de bune a fost prima oara cand am pus gura pe tort cu frisca si fructe deoarece nu prea mananc asa ceva. Si tot acolo la ora 4 parca venea o turcoaica si facea goezleme (un fel de turte cu legume carne etc. ) foarte bune si era foarte frumos sa vezi cum le face.

- Muzika toata ziua, zambete toata ziua, te bagau in seama vorbeau cu tine fetele primeau declaratii de dragoste de la staff ceea ce era dragutz:) te incurajau voiau sa faca poze cu tine sa ai amintire si multe multe chestii de care doamna Udrea nu a auzit si nici nu o sa auda vreodata imi pare rau pentru ea dar gentile ei, bicicletele si telegondola deschisa mai devreme nu ne incurajeaza cu nimic.

-Sezlong gaseai oricand oriunde deoarece erau 3 piscina f mari cu muulte sezlonguri asa ca nu trebuia sa te trezesti la 5 ca sa ai unde sa stai deoarece gaseai loc.

-Flori peste flori , copaci peste copaci fiecare cu o descriere ( de unde provine cum se numeste etc ) Toate culorile posibile , ficusi de metrii inaltime la fel si cactusi si alti pomi supeeerbi...in gradina acolo erau niste pasari care deocamdata am uitat cum se numeau care stateau libere acolo si erau superbe:X

-Sauna de toate felurile, baie turceasca, masaj, piling, cate si mai cate si nu multe se plateau.

ce pot spune este ca nu am nimic de reprosat acestui hotel sunt f fericita ca am avut sansa sa ajung la el si sunt sigura ca o sa ma mai duc acolo deaorece este un hotel perfect, nu de fite, dar care iti asigura tot ce vrei si care te satisface din toate punctele de vedere. As vrea sa avem si noi asa ceva dar la noi nu este posibil ca de daca nu ai cu cine nu ai si cu asta basta dar ma bucur ca mai exista tari pe lumea asta care stiu sa si-o prezinte si sa si-o promoveze si care stiu sa te faca sa te simti OM asa cum face Turcia: X

Daca doriti o vacantza in care sa va simtiti apreciat si respectat, duceti-va in Turcia!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu