duminică, 5 iunie 2011

Un Nou Inceput

Scoala e pe sfarsite...vine vacanta de vara , timpul distractiei..relaxarii..noi prietenii..noi relatii...inspiratie..creatie...dragoste...tristete..cearta..si tot asa...
Am decis ca o data cu terminarea scolii , sa o iau de la capat , pentru ca anul asta am facut destule lucruri pe care poate nu ar fi trebuit sa le fac ... M-am decis sa renunt la relatiile de o luna , de cearta pe cea mai buna prietena , de incercarea de a ii face pe ceilalti sa ia deciziile corecte...si la multe altele..

Relatiile de o luna? Da..e varsta lor , dar sa fim seriosi putem trai si fara prieten.Nu cred ca am nevoie de asa ceva acum , m-am saturat de toti baietii care dupa o saptamana sau mai putin iti zic ca te iubesc si care fac fete ciudate cand nu le raspunzi la fel.De parca stim noi acum ce e iubirea sa fim seriosi..unii stiu..Eu stiu...si de 3 ani iubesc acelasi baiat si o sa il iubesc toata viata mea , chiar daca nu vom fi niciodata impreuna , am decis ca e mai bine asa pentru ca nu vreau sa stric o prietenie frumoasa..pentru ce? pentru un sarut? pentru ca asta ar fi singura diferenta daca am fi impreuna acum...in rest avem tot ce ne trebuie...Nu trebuie sa fi cu un baiat ca sa ii spui ca il iubesti..si am decis sa ignor toate fetele rautacioase pe care le fac cei din jur in clipa in care iesi singura cu baiat..un coleg..un prieten..dar nu ma deranjeaza pentru ca stiu ca o fac doar asa..ca o gluma..deci nu e mare chestie...

Cearta pe cea mai buna prietena? Daca chiar imi e cea mai buna prietena , nu o sa trebuiasca sa ma cert cu cineva ca sa o am de partea mea...desi orice s-ar intampla o sa lupt pentru ea , atunci cand va fi cazul..dar altfel nu....

Incercarea de a ii face pe ceilalti sa ia decizia corecta? Off da..am incercat asta..in mare masura mi-a reusit..in alta nu..e normal nu poate iesi totul corect...dar e viata lor si nu eu sunt cea care trebuie sa ia o decizie..fiecare trebuie sa isi asume faptele si sa raspunda pentru propria persoana..nu voi fi rea..dar luati decizii pe cont propriu ,pentru ca nu va fi mereu cineva acolo pentru voi ca sa va ajute , cum nici pentru mine nu au fost .

O sa imi vad de viata mea , nu o sa inghit nimic din ceea ce nu imi convine doar pentru ca le face pe plac unora , cine ma accepta sa ma accepte asa cum sunt.Altceva nu cred ca ar mai fi de zis.

Sfat: Vedeti-va de viata , stiti ca va iubesc pe toti >:D<

Un comentariu:

  1. Hi so nice to meet you alberto. Thank you for your comment i will definitely visit it .

    RăspundețiȘtergere