miercuri, 15 iunie 2011

Pauza de ras cu cocalaru' !

Eeeei si sunt la mare...si azi am avut o zi superba cu vreme absolut geniala paaana la un moment dat cand a avut loc o EXTORSIUNE ORIBILA DE SITUATIE....iesisem din apa , stateam in picioare la soare langa sezlong si langa parintii mei care faceau integrame pe acolo si ma trezesc ca sunt apostata de un cocalar de 15 ani cu ochelari oglinda pe bot ca altfel nu pot spune la ce bot facuse tipu , din BUSTENI , vorbitor rapid de limba romana analfabeta si cu insistenta la inaintare ...si nu numai....asa sarim peste...iata dialogul ce a avut loc :

Cocalarul : Buna eu sunt Ovi
~ o pauza luunga si linistita in care eu nu am spus nimic pt ca nu aveam nevoie de el chiar deloc~
Cocalarul ( continuare ) : Tu cum te numesti ? ( ce formula.........)
Eu ( pe un ton ce unui om inteligent i-ar fi sugerat subtil si placut ca NU vreau sa am de a face cu el si ca vreau sa DISPARA) : Andreea.....
Cocalarul ( f interesat ) : Aha....
~ dupa aceasta frumoasa si superba replica , il strigaa mamicuta  iar eu am prins momentul ideal si am tulit-o in apa , cu riscul de a face infarct la cat de rece era pentru mine cea incinsa de soare ... si ce sa crezi...intru in apa...cocalarul dupa mine! se apropie vitejeste si baga replica: ~
Cocalarul: Eu nu prea stiu sa inot foarte bine...
~ BINGO! mi sa aprins beculetul..si ce fac? ma duc la apa mai adanca normal ca doar eu stiu sa inot si poate poate aluneca si..( glumesc..)~
Cocalarul : Eu sunt din Busteni tu de unde esti?
Eu ( cu o voce mandra si fitoasa ) :  Bucuresti
Cocalarul: OOOO.....Si ai id de mess?
Eu ( deja il injuram de toate alea in minte ) : Nu mai am..sunt pedepsita
Cocalarul: De ce esti pedepsita?
Eu: Sa zicem ca nu prea am fost cuminte....
Cocalarul: Eu am 15 ani tu cati ani ai?
Eu: 16
Cocalarul: OOOOO...esti pe vodafone?
Eu: mda
Cocalarul: Cartela sau abonament?
~ credeam ca deja vrea sa ma intrebe daca vreau sa ne COMBINAM..la cartela~
Eu: cartela....dar nu mai am minute
Cocalarul: Nasol..nu ai niste net sa imi trimiti si mie ca eu nu mai am si ma plictisesc nu am niciun prieten aici..
~ aici deja o tulisem din apa inapoi pe sezlong..m-am dus cu mama sa luam covrigi ma rugam sa nu vina dupa noi , dar nu a venit..ci a ramas ca un copil cuminte..LA SEZLONGUL MEU~
~dupa ce ma intorc ma pun pe sezlong si ii zic sa revina dupa 30 de ani cand o sa am chef de conversatie..venise cu verisoara lui de cam 5 ani Bianca din cate am inteles sa imi faca cunostinta ca cica asa doreste aia mica..pe naiba..~

Am uitat sa mentionez o parte foarte importanta a dialogului era pe acolo pe undeva asa ca o pun aici:
Cocalarul: Si nu ai si tu prieten pe aici?
~ cand a auzit tata intrebarea asta mi-a zis ca trebuia sa ii zic: am deja un cocalar ca tine nu imi mai trebuie unu..dar na nu am fost destul de inspirata sa ma gandesc la asta eram prea nervoasa :)) ~
Eu: Em.ba da am..e acasa ..trebuie sa vina si el zilele astea..
Cocalarul: Si cum il cheama?
~ de parca ii pasa lui cum il cheama doamne fereste!!!~
Eu ( am zis primul nume la care m-am gandit..) : Luci...

Ehh..ce sa mai..a fost cel mai JALNIC dialog ever si cand ma gandesc ca de maine o sa dau IAR de el si nush ce sa ii mai zic sa dispara..dar gasesc eu ceva...doamne ce i-as impusca..poate il invat sa "inoate" maine daca ma sacaie mult >:)

Pupici de la mare pentru toti si feriti-va de cocalari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu