joi, 13 octombrie 2011

Ulei de ricin!

Okk...povestea incepe cu parul meu , care de la un timp isi face de cap si cade intr-o nesimtire ce intrece orice limite ( no offence ). Am ajuns sa stau 5 minute dupa ce fac baie sa strang parul din baie pentru ca e pur si simplu peste tot!. Trecand peste , o prietena mi-a spus sa incerc cu ulei de ricin.Ok. Dau fuga pana la primul magazin si cumpar o sticluta de ulei de ricin.Ajung acasa si il desfac , ce sa zic , arata cam dubios dar in fine. A doua zi ma spal pe cam.Ma spal bine , ca sa fiu sigura ca o sa isi faca efectu de fiecare data la fel de bine , doua ture de sampon , una de balsam si respectivul ulei de ricin.Il intind bine sa nu ramana si ma usuc pe par.

Ma usuc calumea , ca vorba aia sa nu racesc mai rau si sa stea si calumea.Dupa ce il usuc , trec cu mana prin par si ajung la concluzia ca mai degraba imi puneam apa cu zahar in cap si tot nu era atat de lipicios si ....fixat! buuuun...se pare ca trebuia sa ma si clatesc , dar eu obosita la 9 seara dupa o zi cu 7 ore din care doua de mate , fizica , chimie , informatica si inca multe altele in fine , nu mi-am dat seama...

Ca sa nu pierd timp , mi-am aruncat capul deasupra cazii si mi-am pus dusul in cap.Doar cu apa , nu s-a dus desigur. Torn sampon.NU SE IA... A trebuit sa ma descurc asa ca am luat o periuta de dinti speciala pentru astfel de situatii si sa imi frec pielea capului cu ea..SI nici asa nu s-a dus complet , dar macar nu mai era asa.M-am uscat iar , dar de data aceasta intr-o neglijenta absolut incredibila , dupa care l-am indreptat cu placa , lucru de care incerc sa ma las pentru ca este ca un drog.

SO .... cam asa cu parul meu.. NU VA LUATI ULEI DE RICIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu